5e222fc86c6ebb95eeb2a2a89ab0b33f.jpg

Dr. Hummel Zoltán

Az immunrendszer 70%-a a belekben található és a belek rejtett gyulladásai a felelősek komoly betegségek kialakulásáért. Minden betegséget valamilyen gyulladás előz meg. Ezért én a belek gyulladásainak esküdt ellensége vagyok.

Megjelent első könyvem:

Dr. Hummel Zoltán

Legújabb blogbejegyzések

Az emberi szervezet mindig annyit visel el, amennyit muszáj.

Mitől forradalmi a Mikrorostos gél?

Miért olyan forradalmi a Mikrorostos Gél?

Szintetikus gyógyszerek

-

A szintetikus anyagokban nincsenek meg a természetes arányok, ezzel felborítják a szervezet természetes egyensúlyát

-

A természetes egyensúlyunk felborulás miatt mellékhatésok lépnek fel, melyeket szintúgy kezelni kell.

-

Ha a mellékhatásokat is szintetikus készítményekkel kezeljük, további mellékhatások léphetnek fel és egy végtelen körforgást indítunk ezzel el.

Dr Hummel Mikrorostos Gél

+

Nincsenek negatív mellékhatásai. Megoldja az adott problémát és garantálja az egészséges mindennapokat!

+

Megtartja a bélflóra természetes egyensúlyát, erősítve az immunrendszert és kizárva kellemetlen mellékhatásokat.

+

Nincs még egy rostfajta, amely annyi vizet lenne képes a bélcsatornánkban tartani, mint a Mikrorostos Gélben lévő mikrobiális cellulóz.