2011

Dr Hummel Zoltán

Dr Hummel Zoltán a Mikrorostos gél feltalálója, a béltiszttás, méregtelenítés, bélflóra helyreállítás és székletszaályozás szakértője.

Dr Hummel Zoltán a Mikrorostos gél feltalálója, a béltiszttás, méregtelenítés, bélflóra helyreállítás és székletszaályozás szakértője.

Dr Hummel Zoltán a Mikrorostos gél feltalálója, a béltiszttás, méregtelenítés, bélflóra helyreállítás és székletszaályozás szakértője.

Egészség, blog, mikrorostos, immunrendszer, bélflóra helyre állíáts, méregtelenítés, mikrorostos gél, prim protein, béltisztítás

Jézus által megáldott kenyérről

A cukorról mindenki tudja, hogy legtöbbet az édességek és a cukros üdítők tartalmazzák. Ha a cukorfogyasztásunkat csökkenteni akarjuk, akkor kevesebb édességet és cukros üdítőt kell fogyasztanunk!  De a keményítőt nem mindenki ismeri ilyen jól. Nem tudják, hogy a keményítőt tartalmazó ételek fogyasztása legalább olyan veszélyes, mint a cukrot tartalmazó édességeké.  A keményítő ugyanis bennünk nagyon könnyen és gyorsan cukorrá alakul. A legtöbb keményítőt a hagyományos húsköreteink tartalmazzák, a burgonya, a tészta, a rizs és a kenyér.  A „Miért van annyi reflux” című cikkemben kifejtettem, hogy a nagy keményítő tartalmú köreteink hússal fogyasztva jelentik a legnagyobb veszélyt az elsavasodási folyamatok elindulásáért bizonyos szerveinkben. Olvasóimat állandó támadás alatt tartom, hogy a hús mellé csak salátát vagy csak savanyúságot fogyasszanak, kerüljék a keményítős köreteket. Úgy látom, hogy legnehezebb a kenyérről és a burgonyáról leszokni. Számtalan kérdést kapok, hogy akkor a teljes kiőrlésű? A tönkölybúza? A durumbúza? És akkor mi van a Jézus által megáldott kenyérrel? Nehéz megérteni, hogy ha csak kenyeret ennénk és bort innánk, és húst csak hetente keveset ennénk, a napi kalória bevitelünk nem haladná meg a napi energiaigényünket, vagyis soványak lennénk, akkor nem okozna gondot a kenyérevés. De ha már ennyire túlsúlyosak vagyunk, ennyire nem mozgunk, akkor már a teljes kiőrlésűben is, a tönkölybúzában is, és a durumbúzában is relatíve elég sok a keményítő nekünk, húsevőknek. (Ezzel nem azt akarom mondani, hogy ne együnk húst, hanem azt, hogy ne együnk hagyományos köretet! Helyette saláta, zöldség vagy savanyúság!)