2014

Dr Hummel Zoltán

Dr Hummel Zoltán a Mikrorostos gél feltalálója, a béltiszttás, méregtelenítés, bélflóra helyreállítás és székletszaályozás szakértője.

Dr Hummel Zoltán a Mikrorostos gél feltalálója, a béltiszttás, méregtelenítés, bélflóra helyreállítás és székletszaályozás szakértője.

Dr Hummel Zoltán a Mikrorostos gél feltalálója, a béltiszttás, méregtelenítés, bélflóra helyreállítás és székletszaályozás szakértője.

Egészség, blog, mikrorostos, immunrendszer, bélflóra helyre állíáts, méregtelenítés, mikrorostos gél, prim protein, béltisztítás

Több olvasóm írja, hogy a sót a patikában vásárolja, mert csak az megbízható!

Néhány évvel ezelőtt már olvastam arról, hogy a forgalomban lévő konyhasóban valaki jelentős mennyiségű káliumot talált. Ebből a hírből valami nagy félelemhullám indult el. Mert az igaz, hogyha a vérünkben jelentősen megnő a káliumszint, akkor az ideg- és izombénulást, majd ennek következtében szívleállást okoz. Aki kicsit is járatos az élettanban, az tudja, hogy rengeteg káliumot kellene elfogyasztanunk ahhoz, hogy szívleállást kapjunk. A sózás általában csipetnyi mennyiségekről szól, több ezer csipetnyi káliumos sóval kellene sóznunk, hogy az említett baj bekövetkezzen.

A napokban hallottam egy hírt a rádióban, ami megrendített. Nem vagyok egy hőzöngős típus, se harcias, de erre a hírre „felkaptam a vizet”.

A hír a következő volt: „Az óvodák és az iskolák menzáinak az asztaláról eltüntették a sótartókat!”

Nem tudom, hogy ki és milyen szervezet indítványa volt ez az akció, de mély tudatlanságot mutat.

Egyik ismerősöm rákos beteg. A hozzátartozói nagy örömmel fedezték fel, hogy a szörnyű kemoterápiás kezelésnek van alternatívája, az édes üröm (artemisia annua).

Az édes ürömben van egy flavonoid, az artemisinin, mellyel hatékonyan lehet a rákos sejteket pusztítani, miközben az egészséges sejtek nem szenvednek kárt.

Egy kedves barátom azt írta nekem, hogy minden nagyrabecsülése az enyém, de nagyon lemaradtam a vízkezelések igazán jó megoldásairól.

Ő már régóta használja a hidrogénezett vizet, saját maga és betegei is fogyasztják.  Sőt oxigénezett vizet is gyárt, ebben is nagy tudásra tett szert. Mindenképpen sajnál engem, hogy így lemaradtam a mai tudomány fejlődéséről.

A víz elektromos tulajdonságai:

A vizes oldatok biológiai tulajdonságait az elektromos részecskék egyensúlya határozza meg, ez mérhető az oldatba tett elektródákkal. Ilyen elektródákkal mérhető a pH (a savasság mértéke), a redox potenciál (a közeg elektronleadó képessége), és a vezetőképesség (az oldatban oldott ionok számát mutatja). Ezen három mérhető paraméterrel behatárolható a vízben élő élőlények ideális környezete, vize, és a szárazon élő élőlények ideális biológiai tulajdonsággal rendelkező béltartalma, a magunkba zárt környezetünk.

Avagy a betegségeinknek van-e közös kiindulópontja?

Az immunrendszerünk működésének alapja.

Mit gondolsz, aktuális-e még az a több ezer éves kijelentés, hogy „a halál a belekben lakozik”?

Sok ismerősöm már szinte sírva panaszkodik, hogy nem tud fogyni, nem tud megszabadulni a zsírpárnáitól. Edz is rendszeresen, már szinte alig eszik, de mégsem tudja leadni azt a fránya párnákat. Segítsek már!

Hogy a fogyózásnál a részleges koplalás nem segít, azt már tudjuk. A testünk alapanyagcseréje rááll arra a programjára, hogy most keveset eszünk: tehát kevesebb jut az alapanyagcserére.

Az orvosok oktatásából fontos fejezetek hiányoznak!

A legfontosabb hiányosság az immunrendszerünk működésének egyoldalú beállítása. A másik hiányosság a gyulladások csak kémiai módszerekkel való kezelése.

A Mikrorostos Gél fő összetevője a mikrobiológiai eredetű (mikrobiális) cellulózrostok. A növények rostjai is főleg cellulózból állanak, de e rostok nem képesek annyi vizet megkötni, mint a mikrobiológiai eredetű, egy speciális jótékony baktérium által gyártott cellulózszálak.

Divatba jöttek a mikroszálas alulöltözők, nemcsak télen a nagy hidegben használjuk a melegen tartó tulajdonságaik miatt, hanem nyáron is, mikor izzadunk.  A profi sportolók már nem is használnak mást csak mikroszálas sportdresszet. Miért érdemes használni őket?

Divatba jött, hogy ne szénsavas, hanem szénsavmentes vizet igyunk. Azt hiszem, hogy a „lúgosítás” őrülete hozta be ezt a divatot. Mivel benne van a szénsav nevében, hogy savas, ezért elsavasít, vélekednek. A szénsav egyéként ténylegesen sav, de az egyik leggyengébb fajtája a savaknak. Ha erősebb savakkal találkozik, akkor gyengíti azok savasító hatását. Tehát lúgosít. De lúgosít akkor is mikor nagy meleg van vagy sportolunk, vagyis mikor intenzívebben vesszük a levegőt.

Csaknem két évvel ezelőtt idéztem először Alexis Carrel Nobel-díjas kutató több mint érdekes munkáját. Akkor az „örök ifjúság” titkairól írtam, most a betegségekről szándékozom írni és számomra megkerülhetetlen a Carrel -kísérlet tanulsága. Idézem a 2012-es cikkem bevezetőjét:

A zsírban gazdag diéta lényege az, hogy a szénhidrátokban gazdag ételeinket zsírokban gazdag ételekkel helyettesítjük.

A szénhidrátok egy összefoglaló elnevezés. Az étkezési rostok is szénhidrátok kémiai értelemben, de azokat nem az energiatartalmuk miatt fogyasztjuk. Energiatartalmuk miatt az egyszerű cukrok:

Ugye meglepő és sokkoló a fenti kijelentés? Tudom, de nem azért írom ilyen egyenesen, hogy sokkoljak, hanem azért mert ezt az igazságot most már keményen ki kell mondani. Ha nem ezt tesszük, több kárt okozunk!

A minap a Kossuth rádiót hallgattam, egy dietetikus orvos határozottan azt javasolta, hogy kevesebb telitett zsírt (ilyen például a sertészsír, a kókuszzsír, a vaj) és kevesebb sót fogyasszunk, mert ez az egészséges. Nahát, még mindig itt tartunk? - merült fel bennem.

Több mint két hónapja írtam az utolsó blogbejegyzésemet, melyben, zsírban dús táplálkozási reformprogramot vázoltam fel. Arra a következtetésre jutottam, hogy ez a táplálkozási mód alkalmas lehet a rákos és a szív- és keringési betegségek megelőzésében. A kedves olvasóimat arra kértem, hogy segítsenek nekem a tapasztalatgyűjtésben, ha követik az általam ajánlott reformprogramot, akkor írják meg a tapasztalataikat. Két olvasó válaszolt a felhívásomra, elmondták, hogy már régóta hasonló elvek alapján táplálkoznak. És nemhogy hátrányokat észleltek volna, hanem több előnyt tapasztaltak az óta az egészségük alakulásában.

Mikor a blog bejegyzéseimet elkezdtem írogatni három évvel ezelőtt, azt a szlogent adtam az írásaimnak, hogy „Edd magad egészségesebbé”. Az volt a meggyőződésem, hogy csupán az étrendünk helyes megválasztásával elnyerhetjük a tökéletesen egészséges állapotunkat.

Kb. tíz évvel ezelőtt foglalkoztam behatóbban a flavonoidok kutatásával. (Flavonoidokban gazdagok egyes gyümölcsök, főleg a színes héjúak.) Akkor egyértelműen kiderült számomra, hogy a flavonoid molekulák nem képesek elektronokat adni és venni, tehát oxidációs-redukciós reakciókban nem vesznek részt. Vagyis nem nevezhetők sem antioxidánsoknak, sem prooxidánsoknak. Akkor azt gondoltam, hogy majdcsak leállnak arról a rossz gyakorlatról, hogy a flavonoidokat és a polifenolokat antioxidáns molekuláknak titulálják. De nem, sőt, még jobban felturbósították ezt az antioxidáns témát, feltalálta egy amerikai laboratórium az antioxidáns-hatás mértékét mérő módszert az élelmiszerekben. Bevezették az ORAC-értéket!

Salaktalanításra márpedig szükség van! Ezt tudjuk Alexis Carell kísérletei óta, aki 30 évig tartotta életben a fiziológiás oldattal átáramoltatott csirkeszívet. Tudjuk jól, hogy állandó áramoltatás nélkül nem sokáig élne egy csirkeszív.

Az időben korlátozott étkezés (angolul: intermittent fasting) a legelviselhetőbb és leghatékonyabb zsírégetés, de miért?

Régóta ismeretesek azok az állatkísérletek, melyekben összehasonlították az állatok súlyait és életkilátásait. Az állatok egyik csoportját bőséges táplálékkal látták el, egész nap előttük volt a táplálék, a másik csoport állatot éheztették, csak a minimálisan szükséges napi táplálékkal látták el.

Ha zsíros ételeket fogyasztunk, nem tudunk lefogyni!
Ha több a zsír az ételben, akkor több zsír rakódik le bennünk!
Hogyan van az, hogyha nem eszek zsírosat és mégis növekszik bennem a zsír?
Ezek és ezekhez hasonló kérdésekre nem tudunk helyesen válaszolni, ha nem ismerjük korrektül a bennünk lezajlódó zsíranyagcsere és zsírraktározás biokémiai és élettani ő folyamatait.