2016

Dr Hummel Zoltán

Dr Hummel Zoltán a Mikrorostos gél feltalálója, a béltiszttás, méregtelenítés, bélflóra helyreállítás és székletszaályozás szakértője.

Dr Hummel Zoltán a Mikrorostos gél feltalálója, a béltiszttás, méregtelenítés, bélflóra helyreállítás és székletszaályozás szakértője.

Dr Hummel Zoltán a Mikrorostos gél feltalálója, a béltiszttás, méregtelenítés, bélflóra helyreállítás és székletszaályozás szakértője.

Egészség, blog, mikrorostos, immunrendszer, bélflóra helyre állíáts, méregtelenítés, mikrorostos gél, prim protein, béltisztítás

Eddigi tanulmányaim során eljutottam arra a következtetésre, hogyha sokáig akarunk egészségesen, betegség nélkül, élni, akkor az elsődleges feladat, hogy fenntartsuk a jó vér- és nyirokkeringést a testünkben.

Sejtjeinknek minden pillanatban szükségük van a táplálékra és az oxigénre, de arra is szükségük van, hogy az életük folyamán keletkezett salakanyagokat és a lecserélődő sejtek maradványait, törmelékeit elszállítsák az élő sejtek környékéről.
A betegségek ott és akkor kezdődnek, mikor a salakanyagok és a törmelékek felhalmozódnak és akadályokat képezve gátolják a keringést. Az elzárt terület élő sejtek nem jutnak elég tápanyaghoz és oxigénhez, az immunanyagok sem juthatnak el hozzájuk a gátolt nyirokkeringés miatt.

Ezen oxigénhiányos pangó testrészünkben megváltozik a sejtek anyagcseréje, fermentációra térnek át a sejtek, minek következtében savak termelődnek, elsavasodik e terület. A savasodás csökkenti a érfalak sima izomzatának rugalmasságát, ezáltal tovább csökken a keringés hatékonysága. Tovább savasodunk. Legjobb megelőzni ennek a helyzetnek a kialakulását.

Dr Hummel ZoltánDe hogyan?

Leállunk, mikor érezzük az oxigénhiányt az edzésen! Pihenünk egy kicsit, míg úgy nem érezzük, hogy a légzésünk helyreállt. Ekkor folytathatjuk a következő légszomjig. Elég ezt az állapotot elérnünk kétszer- háromszor és az edzést abbahagyhatjuk.

Miért jobb a rövid intenzív, szakaszos edzés, mint a kitartó egyenletes?

-nem alakul ki savasodás
-a nagy sebességű véráramlás, mint a porszívó leszívja és továbbviszi a kezdődő lerakódásokat az érrendszerben.
Ha gyalogolunk, futunk vagy biciklizünk akkor legjobb intenzításfokozó az emelkedő, az rákényszerít az intenzívebb keringésre.

A lépcsőzés is jó!